Q5 MATCH SF BLACK DIAMOND 9MM LUGER

Walther

Produkt nr. 009903

warning Sikker fragt - begrænsede fragtmuligheder
Denne specialudgave, Walther Q5 Match SF Black Diamond, er udviklet specielt til sportsskydning og er en videreudvikling af Walther Q5 Match.

Denne halvautomatiske pistol har en sporty slæde med dybe riller bagpå for et bedre greb og hurtigere ladning. På forsiden af slæden er der slidser for at minimere vægt og for en hurtigere genladning. Stålrammen har den fordel, at den har væsentligt mindre rekyl på grund af dens vægt sammenlignet med en polymerramme.

Dynamic Performance-aftrækkeren er en forbedret version af Expert-aftrækkeren. Den har en sikring i aftrækkeren, og aftrækkeren er optimeret. Walther Q5 Match SF Black Diamond-pistolen har en utrolig hård, slidstærk og meget glat diamantlignende belægning (DLC). Aluminiumsdelene i sort anodiseret finish beskytter desuden aluminiummet mod korrosion og påvirkninger fra lys, væsker og partikler.

Den flotte pistolkuffert indeholder 2 stk. magasiner, en speedloader, og diverse værktøj.

Bemærk at brugermanualen er på engelsk!

Der kan forekomme lang leveringstid.
  • brightness_1Midlertidig udsolgt
  • checkGratis levering