Skyttebutikken

Her finder du et stort udvalg i udstyr, våben og ammunition

Hos Skyttebutikken er vi på evig jagt efter udstyr, våben og ammunition, der kan optimere din oplevelse - både på skydebanen og på jagt. Vores sortiment indeholder derfor et stort udvalg i våben og ammunition til sportsskytter og jægere kombineret med et udvalg af våbenskabe, skydetøj, skydebaneanlæg og vedligeholdelsesudstyr.

Du får selvfølgelig det hele til konkurrencedygtige priser, fordi Skydebaneforeningen Danmark har en klar målsætning om at sikre foreninger og skytter kvalitet til lave priser.

Køb det hele i vores fysiske butik eller på vores webshop.

Kig forbi butikken

Vingstedvej 27, 7182 Bredsten

Butikkens åbningstider

Mandag til Onsdag: kl. 9-16

Torsdag: kl. 9-17

Fredag: kl. 9-15

Første lørdag i måneden: kl. 9-13

Skriv til butik@skbf.dk

Butikkens telefontider:
Mandag til fredag: kl. 11-14
Ring på tlf. 76 65 67 00

Gjeddesdal Gods

Gjeddesdalvej 76 R, 2670 Greve.

Kun udlevering af varer

Varer købt på Skyttebutikken.dk kan afhentes mellem kl. 11-16

Foreløbige datoer i 2024:

Januar: 17. januar
Februar: 14. februar
Marts: 20. marts
April: 17. april
Maj: 15. maj
Juni: 19. juni

Skallebøllecentret

Tommerupvej 38, 5492 Vissenbjerg

Kun udlevering af varer

Varer købt på Skyttebutikken.dk skal afhentes mellem kl. 14-18, hvis man har bestilt som forening. Private kan desuden hente i centrets åbningstid.

Foreløbige datoer i 2024:
Marts: 20. marts
April: 17. april
Maj: 15. maj
Juni: 19. juni

Skallebøllecentrets åbningstider er mandag kl. 15-18, onsdag kl. 14-18 og torsdag kl. 9-12 alle uger.

Prisgaranti i Skyttebutikken

Med vores prisgaranti på Anschütz rifler og Tanfoglio pistoler er du eller din forening altid garanteret konkurrencedygtige priser. Se hvilke krav der skal opfyldes her.

Har du brug for en låsesmed?

Har du problemer med dit våbenskab, så anbefaler vi disse låsesmede rundt omkring i Danmark.