Foreningskøb

Hos Skyttebutikken har vi landets bedste priser på ammunition

At købe ammunition skal være nemt, hurtigt og billigt for foreninger. Alt du skal gøre er at købe via vores webshop - og som bonus får foreningen en rabat på 20 % på al ammunition på hver ordre.

Et foreningslogin til Skyttebutikken giver Jer følgende fordele:

I logger ind med det kundenummer, I er oprettet med i vores database

Jeres adresse er i systemet, så I ikke behøver at udfylde den hver gang

Ordrebekræftelse og faktura sendes til den e-mail, der er tilknyttet jeres profil

Rabatten på 20 % på ammunition trækkes automatisk fra kurven

I kan tilføje favoritprodukter, som kan lægges direkte i kurven inde fra jeres profil

Oversigt og historik over tidligere ordrer

Køber I for mindst 25.000 kr. (efter rabatten på 20 % er fratrukket), kan I betale i fire rater og dele udgiften ud over et år. Helt rentefrit.

Køber I for mere end 100.000 kr. (efter rabatten på 20 % er fratrukket), får I også fri fragt på ordren.

Bemærk venligst:

Rabatten kan ikke kombineres med andre rabatter. Og efterspørges der specifikke LOT-numre, så er det ikke muligt at få 20 % rabat på den specifikke type ammunition.

Sådan bestiller du på webshoppen

Step 1:
Din forening skal være oprettet i Skyttebutikkens kundedatabase

Hvis ikke din forening er det, så se hvordan din forening bliver oprettet her.

Step 2:
Login og foretag køb

Du kan vælge at logge ind med det samme eller vente til du når til kurven og "Foreningslogin". I øverste felt "foreningsnummer" indtaster du først kundenummeret på din forening (fx 4522) og fylder op med 0'er, så du ender på i  alt 8 cifre (fx 45220000). Adgangskoden er det samme som kundenummeret.

Se vores video-guides og kom godt fra start

Bemærk venligst:

• Du selv skal afhente ordren i Vingsted eller Gjeddesdal, eller få ordren tilsendt til foreningen for at opnå rabatten på ammunition.
  • Ved afhentning i Vingsted kan ordren afhentes den førstkommende hverdag efter kl. 12.