Til foreninger: har I husket at tilmelde Jer til Medlemsforeningernes Dag 12. juni?

18.05.2021

Skydebaneforeningen Danmark indkalder alle dets medlemmer til Generalforsamling / Medlemsforeningernes Dag lørdag den 12. juni 2021 kl. 9.30-15.

Mødet afholdes på Vingsted Hotel & Konferencecenter, Vingsted Skovvej 2, 7182 Bredsten.

Vi indkalder alle til en fysisk generalforsamling krydret med et spændende temaoplæg "Støj fra skydebaner - en tilbagevendende udfordring”og åbent hus i Skyttebutikken med gode tilbud på dagen. Det vil også være muligt for alle uden stemmeret at læne sig tilbage i sofaen hjemme i stuen, smække benene op og overvære mødet digitalt.

Download programmet for Medlemsforeningernes Dag her

Tilmelding til Generalforsamling skal ske via mail til info@skydebaneforeningen.dk med:

- Foreningens fulde navn
- DGI Landsdel
- Navn og e-mail på delegeret
- Navn og e-mail på øvrige deltagere - og om de deltager fysisk eller foretrækker at overvære mødet digitalt

Tilmeldingsfrist er tirsdag den 26. maj.