Seneste vejledning for aktiviteter på skydebaner (maj)

07.05.2021

Skydebaneforeningen Danmark, Dansk Firmaidræts Forbund, Danmarks Jægerforbund, Dansk Skytte Union og DGI Skydning kommer med nye anbefalinger til skydeaktiviteter.

Følgende gælder for foreningsidrætten fra 6. maj 2021:

• Indendørs organiseret idræt kan genoptages med et forsamlingsforbud på max 25 personer inkl. trænere og ledere mv. Der er krav om coronapas for udøvere fra 18 år og derover. (gælder ikke trænere og evt. nødvendige voksne)
  • Der gælder et forsamlingsforbud på max 75 for udendørs idræt inkl. udøvere, trænere, skydeledere mv

Alle skal fortsætte med at holde god afstand til hinanden og huske at vaske eller afspritte hænder før og efter aktivitet.

Download vejledning (fra d. 6. maj) for aktiviteter på skydebaner

Se DGI, DIF og Firmaidrættens retningslinjer for al skydeaktivitet (opdateret d. 6. maj)