Pris- og tilfredshedsgaranti

Prisgaranti

Med Skyttebutikkens prisgaranti på Anschütz rifler og Tanfoglio pistoler er du eller din forening altid garanteret konkurrencedygtige priser.

Ser du en identisk vare - det vil sige samme model - annonceret til en lavere vejledende udsalgspris et andet sted i Danmark, så medbring dokumentation i butikken eller skriv til os på butik@skbf.dk, så matcher vi prisen.

cash-payment-bills-1

For at sikre fair sammenligning, skal prisen vi matcher opfylde disse enkle krav, inden du kontakter Skyttebutikken.

✔  Skyttebutikken har KUN prisgaranti på Anschütz rifler og Tanfoglio pistoler.
✔  Prisgarantien omfatter udelukkende varer omfattet af danske regler for moms, told, garanti og forbrugerbeskyttelse.
✔  Der skal foreligge dokumentation for den pris, du har fundet. Dokumentationen kan være i form af annonce fra avis/magasin, link eller lignende.
✔  Skyttebutikken matcher den pris, du har fundet i en anden butik. Kræver dette tilbud at varen afhentes, så matcher vi prisen til afhentning. Er prisen inklusiv levering, matcher Skyttebutikken denne pris.
✔  Prisgarantien gælder ikke ved tilbudsvarer, kø-tilbud, bundle-tilbud og/eller ved tilbud med begrænsede antal/tid. Fx 1 stk. pr kunde og lignende.
✔  Prisgarantien gælder ikke tilbud, der kræver medlemsskab af fx en indkøbsforening eller nogen form betaling for at få adgang til tilbudet.
✔  Prisgarantien er forbeholdt én styk pr. kunde og matches herefter.

For at kunne købe varen til den lavere pris, skal du kontakte Skyttebutikken, før du afgiver din ordre. Vi skal bruge dokumentation for prisen, før prisgarantien kan bruges.

Finder du inden for 14 dage efter varens afsendelse varen billigere efter ovenstående kriterier, så kan du få differencen refunderet.

Tilfredshedsgaranti

Hos Skyttebutikken tilbyder vi tilfredshedsgaranti på våben over 15.000 kr. Det betyder, at du kan købe våbenet og prøve det af i 14 dage, og er du ikke tilfreds, så kan du få pengene tilbage. Alt du skal gøre er at komme ned i butikken og medbringe produktet samt en gyldig kvittering eller faktura.

Tilfredsgarantien gælder ikke
- Hvis våbenet er påført skader grundet forkert håndtering -