FAQ

Nedenfor kan du finde svar på ofte stillede spørgsmål.

FAQ  //  Skyttebutikken

Ordrebekræftelsen bliver automatisk sendt fra vores system til den e-mail, du har indtastet. Hvis ikke du modtager den, anbefaler vi, at du først og fremmest tjekker din spam-mappe / ”Uønsket post” / ”Reklame”, alt afhængig af hvad det hedder i din mailboks.

Kan du stadig ikke finde ordrebekræftelsen, så send en mail til butik@skbf.dk eller ring på tlf. 76 65 67 00.

Ja, du skal altid have dit genladningsbevis med.

Er ammunitionen til eget brug, så skal du have din våbentilladelse eller SKV med. Henter du på vegne af en forening, så skal du medbringe en SKV3.

Onsdag i alle LIGE uger udleverer vi købte varer fra kl. 11-16 på Gjeddesdal Gods, Gjeddesdalvej 76 R, 2670 Greve. Er din ordre med, vil du modtage en mail dagen før. Det er muligt at bestille varer til afhentning til og med mandagen forinden. Butikkens personale vil altid kontakte dig hurtigst muligt, hvis der mod forventning skulle ske lagerfejl eller forsinkelser i forhold til din ordre.

Da hvert skydekort indeholder en chip, er der en engangsomkostning på 75 kr. Herefter kan du løbende komme forbi Skyttebutikken og fylde flere skud på kortet.

Nej, desværre. Det skyldes, at chippen i kortet har en lang, men begrænset levetid, og da nøgler og andre metalgenstande kan påvirke chippen, så kan vi ikke vurdere kvaliteten og den resterende levetid på brugte skydekort.

Vi vil altid gerne hjælpe, hvis du ikke kan finde det, du søger, på vores webshop. Alt du skal gøre er at sende en mail til butik@skbf.dk med dit ønske og så mange oplysninger om produktet som muligt. Så vil vi lægge os i selen for at skaffe det helt rigtige produkt hjem til dig eller hjælpe dig med at finde noget tilsvarende.

Vi kan godt forstå, hvis du undrer dig over formuleringen ”så længe lager haves” på webshoppen. Men faktisk er sætningen valgt for netop din skyld. Det betyder nemlig, at når du bestiller varer på webshoppen, så kan du regne med prisen, så længe lager haves.

I forbindelse med næste sending vi får hjem, kan vi altså ikke garantere, at vi kan sælge til samme pris.

FAQ  //  skydeevents

Alt skydning på Vingsted Skydebaner foregår udendørs. Sørg derfor altid for at vælge beklædning og fodtøj efter vind og vejr. Arrangementer med pistol, salonriffel og jagtriffel foregår dog fra skydehuse, der er overdækkede, så du føler, at du står indenfor.

Nej, alle kan deltage, uanset niveau. Og du er altid i trygge hænder, da vores skydeinstruktører sørger for at instruere og vejlede alle grundigt, så du og de andre deltagere får en god og tryg oplevelse.

Ja, det kan I godt. Det er dog ikke tilladt at indtage alkohol hverken inden eller under en skydning. Bemærk også, at skydeinstruktøren på dagen altid er i sin fulde ret til at afvise personer, der virker berusede eller påvirkede.

Nej, det behøver du ikke. Til alle skydearrangementer og events udlåner vi våben til alle deltagere.

FAQ  //  Vingsted Skydebaner

Du skal allerførst oprette dig som bruger på vingstedskydebaner.dk. Når det er gjort, kan du booke en ledig bane på et tidspunkt, der passer dig. Det er 100 % selvbetjening. På standpladsen skal du bruge et skydekort, som er din betaling for de afgivne skud. Du kan købe skydekort i Skyttebutikken eller i automaten, der står i vindfanget overfor Løbende Hjort/Elg banen. Her kan du betale med gængse betalingskort.

Pga. vores miljøgodkendelse er haglbanen / lerduebanen lukket hver fredag samt i hele juli måned.

Flere af vores baner er lukkede det meste af måneden, da DGI afvikler DM-stævner på vores baner. Og da banerne stilles særligt om til konkurrenceskydning, kan de ikke bookes igen, før stævnet er afviklet og systemerne stilles tilbage.

keyboard_arrow_up