keyboard_arrow_down

Sjove og udfordrende skydeevents

 

Send en forespørgsel på et event

Skydearrangementer på Vingsted Skydebaner

Skydebaneforeningen Danmark tilbyder events og arrangementer på Vingsted Skydebaner for virksomheder, foreninger og private. Vi skræddersyer en professionel skydeoplevelse tilpasset jeres ønsker. Sikkerheden er naturligvis helt i top, og vores erfarne skydeinstruktører er dygtige til at skabe en tryg stemning og en spændende, hyggelig og autentisk dag på skydebanen.

Prøv kræfter med pistol, riffel eller noget helt tredje

I kan for eksempel vælge pistolskydning på 25 meter baner eller riffelskydning på 50 meter. I kan også kombinere de to discipliner, lade jer udfordre af den løbende gris eller af de flyvende duer, eller teste jeres ro med bue og pil.

Mulighederne er mange, og i samarbejde med vores eventafdeling aftaler du det program, der passer bedst til din gruppe.

Vi har rammerne til:

Firmaarrangementer
Foreningsarrangementer
Private arrangementer
Opvarmning til julefrokoster

Vingsted Skydebaner ligger i et naturskønt, bakket skovlandskab, der skaber nogle fantastiske rammer til jeres næste arrangement. Vi stiller faciliteter samt erfarne skydeinstruktører til rådighed, så I sammen med jeres kolleger, kunder, holdkammerater, familiemedlemmer og lignende kan få nogle hyggelige timer.

 

 

Hvad koster et event / skydearrangement på Vingsted Skydebaner?

Prisen på et skydearrangement afhænger af, hvor mange I er på holdet, hvilke(n) disciplin(er), I vælger, og hvor mange skud I ønsker. Priserne per person i eksemplerne nedenfor er udregnet efter en holdstørrelse på 7 personer, som er det, en instuktør må have på banen af gangen. Det giver derfor den billigste pris. Er I færre end syv personer, der skal dele instruktørlønnen, bliver prisen pr. person derfor dyrere. 

I prisen er inkluderet: 
instruktør, leje af våben/buer, ammunition i aftalt mængde, lån af høreværn og sikkerhedsbriller, baneleje og skydekort.

Priseksempler ved syv personer på banen:

Alle priser er inklusiv moms.

"Instruktøren var MEGET flink under hele forløbet og var super god til at instruere os i, hvordan man skulle håndtere geværet, både i forhold til sikkerhed og hvad vi skulle gøre for at ramme lerduerne - han lagde stor vægt på, at det skulle være sjovt, og at vi skulle få en god oplevelse. Som vi i den grad fik, da det lykkes os at ramme en del. Skydebanen, haglgeværet og faciliteterne var super gode! Vi sender vores bedste anbefalinger og en kæmpe tak til instruktøren for at gøre oplevelsen super god! " 

- Kamilia El-Yousef -
arrangement med lerdueskydning

Se hvorfor Martin Dyg Jørgensen, salgschef i Telesikring, samarbejder med Skydebaneforeningen Danmark om firmaarrangementer.

Book et event på Vingsted Skydebaner

Er I en gruppe, der i forbindelse med et firmaarrangement, foreningsarrangement, teambuilding-forløb, polterabend, fødselsdag, en tur med vennerne eller lignende vil have et skræddersyet arrangement, så tøv ikke med at sende en forespørgsel til

event@skydebaneforeningen.dk

eller benyt formularen.

Godt at vide i forbindelse med skydearrangementer på Vingsted Skydebaner

Vingsted Jagt- og Skytteforening i samarbejde med Skydebaneforeningen Danmark

Vingstedvej 27 og Vingsted Skovvej 3, 7182 Bredsten

Der er mulighed for at parkere på

  • græsarealerne - inden hagl-/flugtskydningsbanen - i det markerede område
  • "gårdspladsen" overfor hagl-/flugtskydningsbanen
  • parkeringspladserne, som støder op til Vingsted Skydebaner ved Vingsted Skovvej

Se kort over Vingsted Skydebaner

Arrangementer med lerduerskydning og bueskydning er udendørs. Arrangementer med pistol og riffel foregår på udendørs overdækkede baner. Vælg derfor altid beklædning efter vind og vejr.

Må nydes i arealerne omkring Vingsted Skydebaner.

Det er et krav, at der bæres høreværn. Det anbefales også, at der bæres sikkerhedsbriller ved skydningerne.

Behøver hverken jagttegn eller våbentilladelse for at være med til et skydearrangement.

Skydeinstruktører må som repræsentanter for Vingsted Jagt- og Skytteforening instruere og derefter - under kyndig opsyn - overlade våben til de tilmeldte deltagere. Kun våben, som er godkendt til de respektive baner, må anvendes.

Øvre grænse: Ingen
Nedre grænse: 18 år

Såfremt der deltager personer, som er under 18 år, skal dette oplyses ved bestilling af skydearrangementer.

Udgangspunktet er, som ved enhver anden ansvarsdækning, at det er skadevolders forsikring som skal dække, det vil sige den skydendes egen ansvarsforsikring. Skydebanebekendtgørelsen siger, at forsikringspligten ligger ved ejer og den faste bruger. Skydebaneforeningen Danmark og Vingsted Jagt- og Skytteforening er ansvarsforsikret ved TRYG og har tegnet en subsidiær ansvarsforsikring. Denne forsikring dækker på subsidiær basis, hvis en person, der skyder på en bane, som ejes af eller som fast benyttes af en forening, der er medlem af DGI eller Skydebaneforeningen Danmark. Den subsidiære forsikring dækker personskade, men ikke tingskade.

Der tilbydes skræddersyede arrangementer, hvor pris og maksimalt deltagerantal er aftalt.

Ved afbestilling samme dag betales hele arrangementets pris.

Ved afbestilling senest dagen før arrangementet - inden kl. 14 - betales 50 % af arrangementets pris.

Miljøgodkendelsen siger, at fredage og juli måned må hagl-/flugtskydningsbanen ikke benyttes.

Ved alle baner er Miljøgodkendelsen ophængt.

  • der indtages alkohol inden eller under en skydning
  • skydeinstruktørens indstrukser ikke efterleves
  • egne våben medbringes
  • der skydes på baner, som ikke er aftalt og dermed booket

Alle skydebaner på Vingsted Skydebaner er videoovervågede.

Må kun benyttes efter forudgående aftale.

Kontakt eventafdelingen på

 

email   event@skydebaneforeningen.dk

call   +45 76 65 67 00

 

keyboard_arrow_up