Foreningskøb

Skyttebutikken har landets bedste priser på ammunition

På de i forvejen konkurrencedygtige priser, kan I som forening spare endnu flere penge, når I handler ammunition stort ind.

• Spar 15 % på køb af ammunition for over 25.000 kroner
  • Spar 20 % på køb af ammunition for over 100.000 kroner

Foreningen kan handle alene, eller I kan gå sammen med andre foreninger for at opnå rabatten. Nogle DGI-landsdele bestiller samlet for hele landsdelen, og opnår på den måde den højeste rabat. Tjek  med din landsdel, om den gør det.

Overskuddet i Skyttebutikken er med til at finansiere Skydebaneforeningen Danmarks rådgivning om og tilskud til facilitetsudvikling af skydebaneanlæg i skytteforeningerne.

Klik og download skema til foreningskøb

Bestillingslisten sendes til butik@skydebaneforeningen.dk

Har du spørgsmål til foreningskøb, er du velkommen til at kontakte Skyttebutikken på 76 65 67 00 eller butik@skydebaneforeningen.dk

Køb for 25.000 kroner og afbetal rentefrit i fire rater

Skyttebutikken tilbyder skytteforeninger, som handler for mere end 25.000 kroner, rentefri afbetaling i fire rater over et år.

Det kræver blot, at foreningen køber for over 25.000 kroner på én gang. Det kan være fra alle varer i butikken.

Så I kan altså købe eksempelvis en luftriffel til foreningen og supplere op med et par skydejakker og noget ammunition, hvis det er det, foreningen mangler. Når den samlede regning over 25.000 kan i betale i fire rater med tre måneders mellemrum, og på den måde dele udgiften ud over et år. Ganske rentefrit.

Spørg i butikken og hør mere om muligheden.