Foreningskøb

Skyttebutikken har landets bedste priser på ammunition

At købe ammunition skal være nemt, hurtigt og billigt for foreninger. Alt du skal gøre er at købe via Skyttebutikkens webshop - og som bonus får foreningen en rabat på 20 % på al ammunition på hver ordre. OBS: Rabatten kan ikke kombineres med andre rabatter.

Bemærk venligst, at du selv skal afhente ordren i Vingsted eller Gjeddesdal, eller få ordren tilsendt til foreningen for at opnå rabatten på ammunition.

OBS: Ved afhentning i Vingsted kan ordren afhentes den kommende hverdag.

Sådan bestiller du på webshoppen:

1. Din forening skal være oprettet i Skyttebutikkens kundedatabase. Hvis ikke din forening er det, så skriv til os på butik@skydebaneforeningen.dk eller giv os et kald på tlf. 76 65 67 00 (og tast 3 for Skyttebutikken), så opretter vi et kundenummer til din forening.

For at vi kan oprette din forening i kundekartoteket har vi brug for følgende oplysninger: 1) forenings fulde navn, 2) adressen som varerne skal sendes til, 3) formandens navn, mail og telefonnr., 4) mailadresse som fakturaer skal sendes til, og 5) navne på de personer i foreningen, der må bestille på foreningens vegne.

2. Foretag køb på webshoppen og husk at angive kundenummeret på din forening i feltet "telefon" i forbindelse med betaling. For at udløse rabatten kræves der et 8-cifret nummer, så skriv kundenummeret først (fx 4522) og fyld herefter op med 0'er.

Har du spørgsmål til foreningskøb, er du velkommen til at kontakte Skyttebutikken på 76 65 67 00 eller butik@skydebaneforeningen.dk.

Overskuddet i Skyttebutikken er med til at finansiere Skydebaneforeningen Danmarks rådgivning om og tilskud til facilitetsudvikling af skydebaneanlæg i skytteforeningerne.

Rentefri afbetaling i fire rater

Køber du for mindst 25.000 kr., kan du betale i fire rater og dele udgiften ud over et år. Helt rentefrit.

Opnå fragtfri levering

Køber du for mere end 100.000 kr., får du - udover 20 % i rabat - også fri fragt på din ordre.