Skydebaneudvalget

Skydebaneudvalget består af frivillige medlemmer udpeget af bestyrelsen, formanden for Skydebaneforeningen Danmark samt administrative medarbejdere.

Skydebaneudvalgets opgave er at behandle ansøgninger om rådgivning og ansøgninger om tilskud og lån til endnu ikke-påbegyndt skydebanebyggeri.

Ansøgninger om rådgivning skal ske på mail til info@skydebaneforeningen.dk med angivelse af projekt/problem og kontaktoplysninger. Ansøgning om tilskud og lån sker via skema, som fremsendes fra Skydebaneforeningen Danmarks administration, som kontaktes på tlf. 76656700 

Ansøgningerne om rådgivning behandles administrativt, men kommer altid til gennemsyn hos skydebaneudvalget. Ansøgninger om tilskud og lån behandles af skydebaneudvalget. Bemærk derfor ansøgningsfristerne. 

Efter hvert møde i Skydebaneudvalget udarbejdes referat, som lægges op her på hjemmesiden.

Se referater fra 2019

Se referater fra 2018

Se referater fra 2017

Mødekalender 2019

 Møde nr.

 Mødedato:

 Ansøgningsfrist:

  1

 07.03.2019

 18.02.2019

  2

 28.05.2019

 06.05.2019

  3

 10.09.2019

 19.08.2019

  4

 25.11.2019

 04.11.2019

Skydebaneudvalget


Frank Lyngsø Formand bestyrelsen og Skydebaneudvalget Tlf: 51 51 94 38

Børge Paulsen

Søren Tolstrup

Søren Skjærlund Bendixen Teknisk rådgivning Tlf: 76 65 67 05

Accepter cookies fra denne hjemmeside

Denne hjemmeside anvender cookies til at tracke bruger-adfærd med formålet at forbedre brugeroplevelsen på hjemmesiden.

Du kan altid slette cookies via avancerede indstillinger i din browser.