06-06-2018

Skyttebutikken står for din transportuddannelse

Beredskabsstyrelsen har netop afgjort, at den uddannelse, de ansatte i Skyttebutikken giver dig som køber/forening, når du skal transportere ammunition, er tilstrækkelig og lever op til kravene.

Det betyder, at hvis du skal hente ammunition til foreningen, har vi styr på regler og behov, og gennemgår det hele med dig, inden du læsser ammunitionen i bilen.

Vi gennemgår dokumentationen og skriver under på, at du har modtaget undervisningen. Det foregår automatisk og HELT GRATIS.

Du behøver altså ikke anden uddannelse eller kursus end det, vi giver dig, når du henter ammunitionen her.

Dejlig forsikring om, at vi gør det rigtige

Der har været nogle rygter om, at Skyttebutikkens uddannelse og dokumentation ikke var nok, så foreningerne skulle investere i eksterne kurser. Derfor har vi været i kontakt med Beredskabsstyrelsen, der én gang for alle har givet os dokumentation for, at den service, vi yder vores kunder, er fyldestgørende.

"Det er rigtig rart, at få Beredskabsstyrelsens godkendelse af, at den måde vi underviser på, er den måde, man skal gøre det på," siger Lotte Højmark Tang.

Se transportdokumentationen her