06-04-2017

Skyttebutikken åbner nyt udleveringssted i Skallebøllecentret

I samarbejde med Skallebøllecentret åbner Skyttebutikken under Skydebaneforeningen Danmark et nyt udleveringssted i fynske Skallebølle. Det nye udleveringssted ligger tæt på den fynske motorvej og Odense.

- Med den nye aftale får de fynske skytteforeninger og skytter mulighed for at afhente bestilte varer i Skallebøllecentret. Det er både fleksibelt, hurtigt og billigt, forklarer direktør i Skydebaneforeningen Danmark, Lotte Højmark Tang.

Åbning af udleveringsstederne på først Gjeddesdal Gods på Sjælland og nu Skallebøllecentret på Fyn betyder, at Skyttebutikken er kommet tættere på skytteforeningerne og skytterne.

- Udleveringsstederne giver et højere serviceniveau og mulighed for kompetent rådgivning i mødet med skytteforeningernes medlemmer. Forenet med et bredt sortiment til sportsskytter tror vi på, at Skyttebutikken bliver endnu mere attraktiv at handle med, og det en win win for alle parter. For overskuddet er med til at sikre, at Skydebaneforeningen Danmark kan fastholde det nuværende høje niveau for tilskud og lån og fortsat bidrage med professionel rådgivning og teknisk bistand til udvikling af skydebanefaciliteter, forklarer Lotte Højmark Tang.

Sådan gør du

Når du bestiller dine varer på www.skyttebutikken.dk inden mandag middag, kan du afhente dem i Skallebøllecentret onsdag fra kl. 14 til 18. Har du spørgsmål eller brug for rådgivning, kan Skyttebutikken kontaktes på butik@skydebaneforeningen.dk eller 76 65 67 25.

Skallebøllecentret fører også et mindre sortiment af ammunition, skiver og tilbehør, der kan købes i kontorets åbningstid.

Foreningskøb

Med åbningen af det nye udleveringssted lukker Skallebøllecentret ned for deres samlede sæsonkøb for foreninger. I stedet tilbydes Skyttebutikkens foreningskøb med et bredt sortiment til attraktive priser.

Læs mere og download skema til foreningskøb

Nyhedsbrev

Vil du være sikker på at blive opdateret med nyeste tilbud, kan du tilmelde dig Skydebaneforeningen Danmarks nyhedsbrev.

Tilmeld dig nyhedsbrevet