27-03-2018

Generalforsamling med tema om renovering og etablering af skydebaner

Skydebaneforeningen Danmark inviterer til ordinær generalforsamling i Vingsted hotel & konferencecenter med temadrøftelse om muligheder og udfordringer ved renovering og etablering af skydebaner. Tilmeld dig senest 16. maj og vind gavekort på 5.000 til Skyttebutikken til din forening.

Alle skytteforeninger og skydebaneforeninger, der er medlem af DGI, er også medlem af Skydebaneforeningen Danmark. Lørdag 9. juni fra kl. 11 - 15 holder Skydebaneforeningen generalforsamling. Efter generalforsamlingen kan du lade dig inspirere af Thisted Skyttekreds, der fortæller om deres spændende byggeprojekt.

Program for generalforsamling

• Generalforsamling
  • Let frokost
  • Temadrøftelse: Muligheder og udfordringer ved renovering og etablering af skydebaner

Efter generalforsamlingen har Skydebaneforeningen Danmark inviteret Thisted Skyttekreds til at fortælle om deres byggeprojekt, som inspiration og som oplæg til drøftelse af muligheder og udfordringer ved renovering og etablering af skydebaner.

Thisted Skyttekreds har bygget ny 15 m bane og har været indstillet til DGI Nordjyllands facilitetspris.

Vind gavekort til Skyttebutikken på 5.000 kroner til din forening

Ved tilmelding tildeles hver deltager 1 lod. Jo flere deltagere fra netop din forening, jo større chance for at vinde gavekortet.

Tilmelding af både delegeret og øvrige deltagere skal ske på mail til Jeanette Dyhrberg:

jd@skydebaneforeningen.dk

Angiv:

• Foreningens fulde navn
  • Foreningsnummer
  • Landsdelsforening
  • Navn og e-mail på deltageren/-ne

Frist for tilmelding er onsdag 16. maj 2018.

Download indkaldelse til generalforsamling

Download Årsrapport